Förlåt......

för en usel uppdatering ......
ja lite snabbt om det som har hänt då :)
jag har vart i Abisko vilket var underbart , sen har jag hopptränar för nilla som gick sjukt bra ...... OCH jag ska hopptävla imorgon inga höga höjder men endå ;) , jag ska hoppa 60 och 70 ;) sen ska min kompis Ida (http://hoppfreaksen.blogg.se/)hoppa samma höjder med sin ponny imorgon .
Loppan blir som vanligt bättre och bättre som idag då vi hoppade ett tittigt 90 hinder sjukt stolt :D.
Ja ni får jätte gärna skriva massor med förslag om vad jag ska blogga om !
Så nu får ni kommentera , Jag kan göra videoinlägg om det är nån som vill det oxå :)
Ja nu ska jag kolla vidare på massor med bloggar :)
Finaste Poppan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0