Tävlande

Hej , jag tävlade ju i Fredags och det gick ganska bra :)
Var hos Stina lilje och tävlade det var oxå tema titt hinder så att Loppan var super duktig om man tänker på det ;)
60 cm
Red fram på en trav bana med SUPER underlag :D
sen fick man gå in på framhoppningen då hoppande jag ca 3 språng på lilla 1 språng på räcke och 2 språng på oxer , och hon var super fin lilla ängeln ♥
sen på banan så kollade vi lite på dom tittigaste hinderna
okej , banan började på en oxer med tyska flaggan under , sen på ett räcke med hjärtan överallt där hon vägrade en gång , den på en oxer med svenska flaggan under , sen på en oxer med gossedjurs möss under , sen ett räcke med regn bågen på sidan av hindret , sen på en röd vit trippelbarr , sedan på ett räcke med "lilla sjöjungfrun" grejor på sidorna , sen på en oxer med vattenmatta under som hon vägra på , sen hoppande man ett svart räcke där hade man typ samma som på sjäjungfru grejen  brevid sen red man upp mot sjöjungfru hindret ,
så på 60 fick jag 2 stop .
70 cm
hoppande fram samma som på 60 och hon var grymt taggad .
sen hade dom lagt under regnbågen under hindret på 5:an så där fick vi  ett stop men annars gick det bra , men jag anmälde om mih till 70 igen och då var vi Felfria :D


Sen igår så skrittade jag i 45 min ute på vägen och hon var jätte fin och lugn :) ♥
Idag så ska vi ta hem Loppan bara för idag så jag skjussar hem Loppan i transport sen rider jag ut en sväng och sen får hon stå i hagen en stund och sen får hon åka hem till ridskolan :) ♥
Ja jag bloggar mera ikväll eller imorgon ♥
Maja Wassel tog lite bilder på oss igår men just nu fär ni nööja er med den här gammla ;)))) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0