Bamse...

När jag började rida Bamse var det för att jag följde med min kompis Ida med hem efter skolan och så skulle hon rida . Kommer ihåg att vi red på en äng.Sen så red vi och det gick bra , när vi kom hem till ida så frågade vi om jag kunde börja rida bamse på fredagar.I början var det bara en halv timme var Ida och jag red.Men sen fick Ida en c-ponny Som heter pepsi (Det kommer ett inlägg om henne med).Så då började jag rida 3 grr i veckan en timme varje gång .Sen började jag rida 5 grr i veckan och då började jag även gå i tränings grupperna på ridskolan . Det  var varannan vecka dressyr och varannan vecka hoppning.
2010 åkte ida och jag på ett ridläger i baståsen.vi hade med och Bamse och pepsi .När vi kom dit så var alla redan där.Väran ridlärare Mia började ropa upp vem som skulle ha vilken häst o.s.v.
Efter det skulle vi packa upp och fixa sen var det dax för ridning , vi red i ridhuset .
På kvällen så blev Ida och jag snabbt kompis med en tjej som hette Sopihe hon hade oxå egen häst med sig.
Veckan gick väl och sen åkte vi hem allt flöt väl på .
vintern 2010 slutade jag att rida Bamse för att han bockade av mig på tävlingar .
Det var bamse vill ni att jag tar dom i ordning eller ska ni välja vilken häst det blir nästa gång ?
Har Moas mac nu och där jag jag inga bilder ... kommer flera sen .

Kommentarer
Postat av: sophie

ta i ordning

2012-07-08 @ 09:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0