Dagen!

Hej!
 
Nu har jag precise kommit hem från stallet.. vi tömkörde Smilla för första gången. Hon gick som att hon inte hade gjort annat än att bli tömkörd..Lilla sötan! Det kommer bilder sen på när vi tömkörde henne!
Loppan fick stå idag för att det är glashalt ute och jag känner inte att det är värt att rida då i fall att det skulle hända något!
Förutom det så ska jag nu paka till pappa och sen ska jag inte göra nånting..!
Btw så fyller jag år den 21/3 då så ska jag nog investera mig en sysetmkamera så att det blir lite snyggare bilder på bloggen! :) (Y)
ttyl
 

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jag har en Canon EOS 400D :)

2013-03-03 @ 21:05:06
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sara

sv: jomen det kan man väl säga att det är, jag har lärt mig allt jag kan på den iaf :) tror att den är inköpt via scandinavianphoto..

2013-03-03 @ 21:57:52
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0