Frågestunden!

Hej!
 
Imorgon kväll så kommer jag att svara på frågestunden.. som det ser ut just nu så kommer jag inte att svara i en videoblogg efter som att det "bara" är 14 frågor ;)!
Idag var Loppan C R A ZY.. hon studsade så fort jag nuddade henne med skänklarna!
Så jag typ garvade ihjäl mig.. HAHA! :)
Smilla var super duktig och jag tömkörde henne i ca 10 min! :)
I morgon kommer Amndas "gamla" häst tillbaka!.. Super fin är han, Ska bli kul och se hur dom funkar ihop!
Han kommer ca kl 3 och vi ska vara i stallet kl 12 och förbereda och fixa med dom andra hästarna lite!:)
Smilla och Loppan ska bara borstas kanske går någon lite promenad men jag vet inte :)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik men klicka HÄR och kom till frågestunden och fråga MASSOR med frågor  jag svarar på allt.. Remember!;)
Bjuder på lite charmiga bilder på Smilla, Primula och Nellie;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0