Internet jä*el

Hej!
 
Nu har vårat internet hos mamma slutat funkat.. därför har jag inte bloggat!
Men nu är jag hos pappa hela veckan så då kan jag blogga hela veckan och sen så kan jag göra lite tidsinställda:).. 
Loppan och jag hoppade i Fredags det blev ingen bana för att det kom in folk hela tiden!.. men jag hoppade en oxer på 90 det var jätte länge sen vi hoppade lite högre!.. hon var superfin!
Efter hoppningen så kom Lénie till hem till mig och vi var typ uppe hela natten UTAN internet.. haha!.. vad fasiken gjorde vi igentligen :P
På Lördag så drog vi till stallet och fotade lite på hästarna.. Dom körde världens race.. HAHA!
Efter fotningen så red jag och Lénie på Loppan och Nellie dom var ganska sega efter att dom hade rejsat;)
Sen så åkte vi hem till Lénie och fixade hennes stall och sen så gick vi in för att titta på melodifestivalen:)
Och vi ville ju att Anton skulle vinna men Robins låt var oxå superbra! :)
Sen så var vi uppe hela den natten oxå.. smart;)
På söndagen så skulle vi upp kl halv 8 för att ha stallfodringen sen så skulle vi åka till örebro för att Lénie skulle köpa en kavaj. Hon köpte en likadan som mig fast en svart!
Sen så åkte vi hem till Lénie och så snackade vi lite.. Sen så åkte jag hem!
Igår så var jag i västerås och hade polisförhör sen åkte vi till Hööks och jag handlade en tävlingsskjorta!
Sen åkte vi till city cross och där handlade jag en grimma och ett bett :)
Nu ska jag äta fukost 
ttyl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0