Dålig uppdatering

Hej!
 
Som ni vet så har det varit en otroligt dålig uppdatering på bloggen, men nu ska jag börja blogga på vanligt igen!
igår så fick Loppan vila och idag ska jag rida ut med Marie-louise och Åsa.. Kul!
Sen så ska jag väl fixa lite i stallet skulle behöva smörja men får se hur det blir med de!
Smilla kanske jag också måste hitta på något med hmm.. vad ska man hitta på med henne?
 
Imorgon ska jag skritta ut en sväng med Amanda och mysa.. Måste i allafall smörja imorgon!
Smilla kommer iallafall att fixas idag eller imorgon och hon ska nog promeneras eller tömköras och sen så ska jag borsta bort så mycke päls som det bara går hon fäller som tusan!
Nu ska jag slänga på en film och hålla utsik efter en tid som vi ska rida på!
ttyl
Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0