Göteborg horse show

Godmorgon!
 
Igår var ju Lénie och jag på göteborg horse show. Vi åkte typ halv 1 och sen så åkte vi i 4 timmar ner till göteborg och där så började vi med att gå runt i ca 40 min på mässan och efter det så var vi ca 2 timmar på värdscupen och kollade, det var så grymt häftigt när Roffe kom in i arenan och satte nollan den känslan.. Shit asså!
Efter dom 2 timmarna så gick vi på mässan och jag köpte ett schabrack från börjes, en fårskinns padd från HV POLO, ett par handskar på Börjes och en väst från Charlies.
Sen så kollade vi på en "vanlig" internattionell hoppning.
Sen så åkte vi hem och vi var hemma ca 4/halv5 på morgonen! Men jag är faktiskt ganska pigg för jag sov hela vägen hem från Göteborg.
Nu ska jag äta frukost!
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0