Hemma

Hej! Idag så var jag först i skolan på so:n och sen så åkte vi till stallet och grillade korv och sen så pysslade jga lite och fixade i ordning stallet. Efter det så åkte jag hem till Lénie och vi skrattade asmycke.. haha!
Sen så planderade vi lite för på Torsdag så kanske vi ska åka till Göteborg horse show om vi hittar skjuts och så! Och sen så red vi på hennes och hennes systers hästar. Jag på Ticket och Lénie på Tufsan!
Lénie tog lite bilder på mig och ticket men dom kanske kommer upp imorgon eller ikväll!
Nu så ska jag fortsätta hitta skjuts till Göteborg.
ttytm

Kommentarer
Postat av: Ebba

Superfin blogg! :)

2013-04-24 @ 17:09:18
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0