Sjuk..

Hej!
 
Denna gång är annledningen till att jag inte har bloggat är att jag har varit/är sjuk jag har super ont i magen och ont i huvudet och mår allmänt illa men stundtals så går det över.
Hoppade i alla fall upp på hästen idag och hon fick först gå med amanda och marie-louis och Amnda gick omkull på Primula vid en hal isfläck så passa er för sånna!
Sen så skrittade vi hem efter att ha skrittat lite i skogen.
Men då så red jag lite på grusvägarna vid stallet men hon var skit jobbig idag hon var ofokuserad och ville inte alls jobba.. bara tittade hoppade och stannade.
Imorgon så ska jag jobba på galoppen för det måste kunna regleras ordentligt så det blir ett riktigt galopppass och jag kanske sätter på mitt baby pelham på henne imorgon så jag får tag i henne lite mera istället för att hon ska behöva sticka från mig.
Men nu ska jag sätta på en film och gå och mysa med mina små kuddkompisar!
ttytm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0