Ska snart till stallet

Godmorgon!
 
Nu så har jag precise bytit om till ridkläder och lyssnar på musik.. jag ska snart ringa mamma för att åka till stallet!
Loppan ska jobbas på raksträckan och bara joggas i alla gångarter och sen så får hon jobba lite i en liten backe! Smilla tror jag blir tömkörd.. Testade ju förra gången att ta några små travsteg och det gick super bra hon är så fin min lilla tjej!
Sen så ska jag hitta någon att vara med en stund eller bara chilla kanske tränar lite agility med hunden det var ju ett tag sen!
Ska försöka uppdatera från stallet men vi har bara typ 2 ställen med G3 och dom flyttar på sig ibland haha!
Nu ska jag ringa mamma!
ttyl
Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0