God morgon!

Hej! Nu kom jag precise hem från stallet. Jag körde lite "frihetsdressyr" men Loppan & Smilla. Loppan är så söt när hon tränar så för att hon ser så sur ut när man kräver av henne.. haha! Snart ska jag till Lénie och vi ska väl hitta på något kul.
 
I morgon måste jag verkligen rida.. Loppan har vilat i 2 dagar nu, hon kommer vara en bomb i morgon.. HAHA! Ska nog jobba henne i djup snön eller rida där det är lite snö och jobba henne i formen och den korta galoppen..På Onsdag och köpa lite kläder och en telefon.. Vet ni någon bra?
 
Nu ska jag byta om till myskläder och vänta på att klockan blir halv 1 då ska jag ringa Lénie.
Ttyl
Älskar denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0