Hade en blogg paus!

Hej! Som ni ser på rubriken så hade jag en blogg paus p.g.a dålig motivation och jag tycker inte att bloggen ska vara ett måste!
Men nu är jag tillbaka!
I morse red jag ut med Stina.. vi red ca 40 - 50 min i skritt, trav och galopp.Loppan var halvfin.. hon ville inte riktigt jobba men hon var inte lika tittig som hon brukar vara och vi fick ett bra tempo i galoppen idag!
Efter det så grog jag till Lénie och longerade Ticket (Lénies ponny) han var lite smått busig och bråkig haha!.
Kankse slänger upp ett klipp på han om hans lilla matte tillåter det!
Nu ska jag fortsätta skypa med Lénie!
ttyl

Lénie och Tickets pussisar!
Loppan idag!
 

Min rääääääser hund haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0