just nu...

sitter jag och kollar på lite bloggar och så , Idag red jag i paddocken .
Hon var ganska pigg men ändå super fin och känslig :,)
Tränade på lite skänkelvikningar och på att korta henne i trav och galopp :)
imorgon ska jag rida Pelle på ridbanan eller ut får se :)
Sen ska jag trimma loppan lite i ridhuset med en bomm och få henne lugn och föjlsam över den ;)
Sen är det årsmöte med USK / Styrelsen , så vi får väl se vad som händer :)
Tänkte jag skulle kunna fixa nån som filma / fota mig på min hoppträning så ni får se min lilla ängel :D
Jaja ... ska försöka blogga lite imorgon innan jag drar till stallet men vi får se :)
finaste killen :,)
bästa ponnyn man kan önska sig :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0