Dagens ridpass

Loppan : Med Loppan red jag ut på en runda vi kallar "grävlings rundan" hon var spand och ganska tittig hela turen.
Jag tränade lite på den långa galoppen och kände lite på na i sidorna , men när jag arbetade henne så slappnade hon av men inte annars .
Smilla : Med smilla så gick jag på vägen på vägen dit så protesderade hon en gång med det gick bra .Sen gick vi in på en stig och då var det en vatten pöl som hon hoppade jätte stort över och gjorde ett krumsprång.
Men jag är jätte nöjd över henne :)

Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

sv. hon är en rolig ponny att rida. Precis som en människa har hon alltid olika dagar, inte på ett negativt sätt dock ;)

2012-07-01 @ 22:47:22
URL: http://rsjulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha hon kommer vell ihåg grävlingen sen sist "oo helvete en grävling" ;D

2012-07-05 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0