Dagens ridpass

Idag red jag ut på Loppan och eftersom att hon står i ganska liten hage pga mugg så har hon blivet skit pigg.
Men det gick bra hon hoppar fram i galoppen med det är ju kul ;).Men efter ett tag så kunde jag forma och ställa henne i höger,vänster,galopp och trav :D .. så jag är jätte nöjd ,hon var riktigt duktig idag :).
 
På fredag är det hoppträning för Nilla . Och på Söndag är det tävling hos Stina lilje . Jag har anmält mig till en 80 ska kanske efetranmäla till en 90 . Det är ju första inomhus tävlingen så vi får väl se om vi kommer runt ;)
 
Tänkte hör med er lite om vad ni vill läsa om .. så kommentera vad ni vill läsa om :)
Ska snart fixa nya bilder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0