Dressyr

Igår red jag till ridhuset och red dressyr hon vara så jädra fin :,) . Det vara som att vrida på en knapp och då gick hon ner i form och trampa under sig .. min lilla plutt :D.
Jag började som att rida en serpentin åtta . Där jag böjde och ställde henne i båda varven. Då hon var mjuk och fin och verkligen trampade på hon tuggade oxå världigt bra på bettet ( jag hadde pelhamstång OCH NI BEHÖVER INTE FÅ PANIK NU ) Sen så gjorde jag lite galoppövningar .. jag flyttade henne ca tre steg in mot mitten sen tre steg ut hon lyssnade super (Y) .
Sen när jag kom hem så borstade jag smilla och tränsade henne och gick en liten runda :D .. 
Idag ska jag rida ut någonstans vart vet jag inte ;) .. Gör samma sak som jag gjorde igår med smilla :D 
Imorgon ska Amanda och jag skritta ut = MYYYYS :D
Nu ska jag byta om till stallkläder ;) KANSKE kommer bilder idag :D !
Kanske blir en liten promenade med denne sötnosen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0