hööks

Igår va jag och Amanda i örebro och gick på hööks.Då köpte jag 1aachenträns Hunter till Loppan och 1 remontträns hannover och ett tredelat bett till smilla.Nya bilder kommer snart jag ska bara försöka ta med mej kameran till stallet nån dag.
Idag har jag varit hemma från skolan för att jag mådde illa på morgonen.Men jag mådde bättre sn så då åkte jag upp till stallet och red Loppan.Med henne red jag till grusgropen och klättrade lite och upp för en backe såg hon nånting och så stannade hon precise innan så då gjorde jag en volt och smackade på henne upp för backen och då så trodde hon att jag ville busa så då gjorde hon 2 småbocksprång .. sötisen ♥
Smilla tog jag bara in och borsta och  provade nya tränset hon var grymt sööt :D.
Imorgon ska troligt vis jag och Amanda rida en lite längre runda med Loppan och Primula:),Sen ska jag försöka gå / tömköra Smilla :D.
 
Mer uppdatering kommer ikväll eller imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha POPPIE :D <3

Svar: hahah jaa aa :D<3
None None

2012-10-26 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0