snabbt inlägg

hellu ,det får bli ett snabbt inlägg typ dör vad trött jag är -.-.
Som jag sa igår så red jag och Amanda ut , det gick jätte bra vi skritta och trava.Loppan var ganska lungn idag och hon taog hjälperna ganska bra :D (Y).Det blir en pytteliten promenad med Smilla som fick ha sitt nya träns hon var så söt snuttan :,D..Imorgon ska jag och Amanda ha en stalldag .. MYS ! 
 
Tänkte att det ska komma ett inlägg med dom bloggar som jag läser , kul va ? :D
Nu ska jag käka skriver mer ikväll (om jag orkar) annars blir det meer imorgon :D
 

Kommentarer
Postat av: lydia

fin blogg du har! :D

Svar: taack desamma :,D
None None

2012-10-27 @ 22:12:30
URL: http://svettfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0