Bloggpartner !

Tjaa alla bloggläsare !
Nu söker jag en blogg partner så här kommer lite kort om mig och minna hästar :) 
Jag heter Maja Englund och är 13 år . Jag bor lite utanför arboga. Jag började rida när jag var 2 men sen jag var 4 på ridskola .... nu har jag 2 egna hästar som heter Miica´s smaskesn "smilla" och pilens electra "loppan".
Smilla är en shetlandsponny som är 1 år gammal . Smilla är 1 m hög men hr hoppat 1.10 . När Smilla är inriden och klar kommer vi att leta efter en tuff liten ryttare till henne .
Loppan är ett New forest sto som är 11 år . Loppan har avrit rankad som Svergies finaste New forest sto.!
Loppan har tävlat LA med hennes förra ryttare men LB med mig . Loppan har hoppat 1.40 i löshoppning och 1.10 med mig :) 

Det var lite kort om mig är du intresserad av att börja blogga med mig så skriv det i kommentarerna :) !
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Super fiin blogg! Kolla gärna in på min blogg och lämna någon kommentar!:)

KRAM❤

Svar: tack .. desamma :)
None None

2012-09-04 @ 22:43:42
URL: http://Elliyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0