update

Hej!
 
Nu har jag inte bloggat igen men jag har faktiskt gjort MASSOR med mobil inlägg som inte har publicerats..Dumma blogg.se appen!
Loppan var iallafall superfin o förr går och igår då red jag på banan och jobbade mycket galopp och hon var en riktig dröm. Men idag var hon bara tjaffsig och ofokuserad. Jag red ut en sväng först med Stina i typ 30 min sen så red jag lite i paddocken och hon ville inte alls samarbeta. Imorgon tror jag att jag ska jogga eller rida bommar beroende på hur trött Loppan är. Blir det jogging så rider jag troligen ut, blir det bommar så ska jag nog göra denna övningen som ni ser på bilden! :)
Nu ska jag ut och springa med hunden! :)
ttyl
Hoppas ni förstår annars för ni fråga i kommentarerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0