Min överfina ponny!

Herregud vad fin Loppan var idag hon var så himla mjuk i sidorna hon hon höll formen i alla gångarter i alla övergångar (hon brukar gärna slänga upp huvudet i övergångarna) Min lilla stjärna.. jäklar vad farliga vi kommer bli i vår!.. Nu får alla c-ponnyryttare passa sig, haha!
 
Idag red jag ca 1 timme och jobbade mycket på galoppen och hon trampade under sig hela tiden! Fina tjejen! :) I morgon ska jag som sagt ut och galoppera med Marie-Louise! :)..
 
Det ska bli kul och få galoppera utan att Loppan ska tvärnita för att hon ser en liten sten.. HAHA
! Nu ska jag se om det finns något som är värt att titta på.. :)
Ttyl
Vi hade godis med oss godis när vi fotade och det tyckte Loppan som ni ser var gott. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0