Dagen!

Hej!
dagen började med att jag åkte till stallet med Amanda och så red hon och jag Primula!, Hon var jätte rolig inte riktigt min typ av häst men hon var rolig ändå:)Sen kom Linnea och hon fick rida lite på Loppan i skritt och trav sen pyssla hon lite med smilla och Loppan:), Sen åkte jag hem till pappa och typ somna direkt nu sitter jag hos mamma och kollar lite bloggar och så.
 
Imorgon så får Loppan gå lite på volten och flytta för skänkeln eller stå vi får se.
Några som frågade om Loppan hade varit svergies finaste New forest sto.. Och Ja!, Det har hon.. nu ligger hon kanske Topp 10 :).Och så var det en som fråga hur högt Loppan hade hoppat och hon har hoppat 1.40 i löshoppning och 1.25 med ryttare men bara 1.10 med mig:).
Nu ska jag hitta något gott att äta,slå på en film och bara vila!
S.O.M.M.A.R 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0