Godmorning!

God morgon!.. Hur ser efam dag ut idag?.. Själv ska jag åka upp och rida Loppan (kanske med Stina) annars så ska jag väl rida ut själv.Loppan måste lära sej att korta sin galopp hon har stor häst galopp pch det är lite svårt när hon flänger iväg! Annars är hon super fin.. Hon ska även jobba på att hålla koncentrationen.. Men vi vet ju alla att det är roligare att kolla på läskiga grejor än att gå i form ;).
 
Kanske tar in Smilla och busar lite med henne om jag orkar.. Hon och jag brukar springa och bus lite.. Jag ska filma nån gång så ni får se :).. annars ska jag nog inte göra så mycket mera idag.. uppdaterar med under dagen :)
Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera mera under en dag.. speciellt när man är själv.
Och så måste jag förnya headern.. Den är nästan 1 år gammal.. Fy på mej!
Aja nu ska jag göra nån nytta.. Ttyl

Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: kanske 1500-2000kr har inte bestämt än :)

Svar: Okej.. Kanske är intresserad :)
Maja Englund

2013-01-28 @ 10:35:55
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0