-RUBRUK

Tja!
 
Nu sitter jag i min soffa och lyssnar på musik.. Amanda åkte hem för typ en halvtimme sen!
Hon sov över hos mig inatt och vi var uppe typ till 3 eller nåt.. haha!.
Idag så slutar mamma jobba kl 3 och då så ska Amanda och jag vara i stallet.
Loppan ska jobba på åkern och få jobba sin galopp.. hon har börjat bråka när jag ska korta den så det blir att jobba på den idag!
Btw så har jag friserat Loppan.. Hon har haft ganska lång man hela vintern men nu är den kort och snygg igen.!
Så snygg blev hon.. Nu ser hon ut som en riktig tävlingsponny igen! (y)
Annars så har det varit ganska lugnt..!
I morgon så ska Amanda och jag åka iväg och handla i Örebro.. Jag ska handla en tränings/tävlings hjälm ridbyxor och lite pikéer!.. Sen så ska vi åka till lager157 och handla lite kläder där också!
På Måndag så ska jag gå på SO:n och Loppan ska joggas i skogen om underlaget är bra!:)
Det är super mycket is vid vårat stall jag ska ta kort idag så får ni se!
Nej, nu måste jag ut och rasta min hund!
ttyl
Ni får en bild på min söta hund.. hihi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0