Dagens ridpass

Hej!
 
Idag red jag ut själv och jag tänkte att jag bara skulle rida igenom henne i alla gångarter.. inte det lättaste denna dag!
På vägen bortåt så var hon mer i luften en på marken hon stegarde och skuttade om kring.. det ända man kunde göra var att hålla sig kvar och skratta åt min lilla toktjej
På vägen hem så skulle jag låta henne galoppera på.. men det resulterade i att hon drog tyglarna ur mina händer och skenade i typ 1 kilometer.. Efter det så var hon väldens nöjdaste ponny och jag kan lova att hon själv tycker att det vat det bästa passet vi hhar haft!
Annars så var hon världens gulligaste i stallet.. Hon ville vara gosa hela tiden!
Imorgon ska jag först till köping sen ska jag gå på gympan efter det blir det stalldag med min homie!:)
Ska käka lite nötter nu.. HAHA!
Ttytm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0