Gårdagen!

Hej!
 
Det blev inte så mycket bloggning p.g.a att vi var i stalet från 1 till halv 8!
Sen när jag kom hem så åt jag sen kollade jag på film!.. I stallet så red jag med dressyr läder.. Vill ni ha film?
Sen så gjorde vi "isbitar med musli och kraft i" till hagen och hästarna! :) , Hoppas dom är klara idag :)
Sen så snackade vi nästan bara!
Idag så ska jag rida, får se vart jag rider!.. i paddocken eller ut?
Efter det så ska jag min syster och pappa åka till farmor och äta mat!
Och nu ligger jag i sängen och jag har precis ätit frukost.. Jag ska snart byta om och dra till stallet!
ttyl

Kommentarer
Postat av: Tova

Super fin blogg!
Har några frågor..
1.Vad är Loppan för ras?
2.Heter Loppan loppan eller något annat?
3.Hur lär ni eran shettis att bli tumkörd?

2013-03-19 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0