Godmorgon!

Hej!
 
Ska jag vara ärlig så vet jag inte alls hur dagen ser ut.. Loppan ska i alla fall ridas och jag tror att vi ska rida på åkern och jobba lite.. sen så ska jag mocka och fixa hästarnas mat byta vatten och allt som hör till när man har häst!
Kanske borstar, promenerar eller tömkör med Smilla och om jag är själv där så tror jag att jag filmar jag stallet idag. 
btw.. hoppas att ni blev nöjda med videobloggen och svaren om ni vill att jag ska göra en videoblogg om nånting annat så kan ni ju kommentera!
Nej nu ska jag gå upp ur sängen och göra lite nytta
Ttyl

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg, hoppas du får en fin påsk!<3

2013-03-31 @ 14:17:45
URL: http://www.majalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0