Godmorgon!

Tja!
 
Nu ligger jag i min säng och jag ska snart gå upp och äta fukost och sen så ska jag åka till stallet och rida!
Loppan ska ridas ut idag ovh jag ska bara rida lite temopväxlingar..sen så ska jag kanske gå en liten promenix med Smilla eller tömköra henne vi får se vad det blir!
Jag ska försöka att blogga där i från men det är lite snårt efter som att vi inte har någon motagning eller 3G där.. men på vissa ställen så har vi det.. Men det tar ju så himla lång tid att ladda upp ett inlägg så att vill ni kolla vad jag har för mig under dagen så följ mig på instagram! Jag heter maja_englund9.. så följ mig (y) :D!
Nu så ska jag ta mig upp ur sägen och äta lite frukost.. Kanske hinner göra ngt tidsinlägg men det är inte säkert! :)
ttyl
Loppan efter att hon hade rullat sig igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0