Hade inte tid!

Hej! :)

Det dåliga uppdateringen beror på att jag inte har haft tid att blogga!.. Men jag ska verkligen ta tag i bloggen!
Igår så red jag ut med Stina.. vi galopperade rätt mycket och Loppan var ganska hängig i tygelt och ville mest dra! Efter det så åkte vi hem och jag åt lite mat och sen åkte vi till Köping och vad vi gjorde där håller jag just nu för mig själv.. ni kanske får veta om nån måndad eller så!.. Efter det så drog jag till Amanda och vi snackade mest eller skrattade kanske det ska stå haha!
 
Idag så åkte jag till stallet ganska sent och jag jobbade henne i galoppen!.. Idag hick hon i form och tarmpade under sig i galoppen så det blir en tummen upp till min ponnyplutt idag!
Och nu sitter jag här och inte gör någonting.. ska väl se när Amanda kommer hem om vi ska hitta på något men jag tror att hon kommer hem ganska sent;)
ttyl

Loppan igår!

Smilla i Söndags!
Är bara tvungen att lägga upp Amandas katt (Vilda heter hon) så otroligt söt haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0